GRĄŽINIMO POLITIKA
PREKIŲ GARANTIJOS
- Pardavėjas pareiškia, kad prekės atitinka šioms prekėms keliamus įprastus kokybinius reikalavimus. Kiekvienos parduotuvėje parduodamos prekės bendros savybės pateikiamos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
- Prekių neatitikimai turi būti minimalūs dėl vaizduoklio ypatybių, o prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais turi atitikti realius prekių modelius, formas ir spalvas. Taip pat prekės privalo būti tinkamai paženklintos..
- Pardavėjas nėra atsakingas už prekių kokybės pablogėjimą, jei klientas ar asmenys, kuriems klientas perdavė prekes, jas naudojo ne tiems tikslams, kuriems tokios prekės yra paprastai naudojamos, nesilaikė instrukcijose nurodytų reikalavimų, pažeidė prekių transportavimo, laikymo, naudojimo ir / ar sandėliavimo taisykles, taip pat, jeigu matomi prekių įpakavimo ar kiti išoriniai defektai, raštu neaptarti prekių perdavimo metu ar prekių kokybės pablogėjimas yra sukeltas kliento ar kitų asmenų, kuriems klientas pardavė prekes, veiksmų.
PREKIŲ GRĄŽINIMAS
- Klientui parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos ir grąžinamos remiantis „Mažmeninių prekybos taisyklių nuostatas. Atkreiptinas dėmesys, kad vadovaujantis Mažmeninės prekybos taisyklių 25 punkto nuostatomis, prekės, kurios vartotojui parduotos pagal vartojimo pirkimo–pardavimo nuotolines ar ne prekybos patalpose sudarytas sutartis, grąžinamos Civilinio kodekso 6.228 10 ir 6.228 11 straipsniuose nustatyta tvarka.”
- Civilinio kodekso 6.228 11 straipsnio 6 dalis numato, jog vartotojui tenka tik tiesioginės prekių grąžinimo išlaidos, išskyrus atvejus, kai pagal sutartį šias išlaidas prisiima verslininkas arba kai verslininkas tinkamai neinformavo vartotojo, kad šias išlaidas turės padengti vartotojas.
- Pardavėjas prekes iš kliento priima, jeigu: prekė nenaudota, nepraradusi savo prekinės išvaizdos bei nėra sugadinta kliento, pateikiama originalioje tvarkingoje pakuotėje, grąžinama pilna prekės komplektacija, klientas pateikia prekės įsigijimo dokumentą.
- Prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami, jei prekės trūkumų atsirado dėl to, kad klientas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles.
- Pirkėjas, norėdamas grąžinti prekę (-es) pagal prekių grąžinimo taisyklių pirmąjį punktą, tai gali padaryti per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo pirkėjui dienos apie tai informuodamas pardavėją. naudojant el [email protected], nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastį (pageidautina su nuotraukomis).
- Kokybiškos, gamintos pagal individualų užsakymą prėkės negrąžinamos ir nekeičiamos.